راهنمای دوچرخه جاده یا چگونه قهرمان شویم.

4.0
6 نقد و بررسی
هدف اصلی این راهنمای شروع سریع ، آشنایی شما با محیط توسعه Unreal Engine 4 (UE4) است. در پایان این راهنما ، شما می دانید که چگونه پروژه های C ++ را در UE4 تنظیم و توسعه دهید. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک پروژه جدید Unreal Engine ایجاد کنید ، کلاس جدید C ++ به آن اضافه کنید ، پروژه را کامپایل کنید و نمونه ای از کلاس جدید را به سطح خود اضافه کنید. وقتی به پایان این راهنما می رسید ، می توانید بازیگر برنامه ریزی شده خود را بالای یک جدول در سطح شناور ببینید. این راهنمای شروع سریع به شما نحوه افزودن دارایی به بازی های Unreal Engine (UE4) خود را نشان می دهد. در پایان این راهنما ، شما می دانید که چگونه از Project Browser برای ایجاد پروژه های جدید استفاده کنید و برای یافتن و افزودن محتوا به مرورگر Content بروید. همچنین می آموزید که چگونه می توانید اطلاعات مربوط به خط لوله محتوای FBX را بیابید ، در حالی که یاد می گیرید چگونه از Material Editor برای تغییر مواد قبل از استفاده آنها در Static Mesh Actor استفاده کنید.

ویژگی های اصلی

  • Unreal Engine چارچوب چند نفره مقاوم را فراهم می کند.
  • داخلی ویرایشگر جلوه های بصری Cascade ذرات را قادر می سازد.
  • Unreal Engine 4’s Material Editor از فیزیکی استفاده می کند.
  • Unreal Engine چارچوب چند نفره مقاوم را فراهم می کند.
  • داخلی ویرایشگر جلوه های بصری Cascade ذرات را قادر می سازد.
  • Unreal Engine 4’s Material Editor از فیزیکی استفاده می کند.

مخاطب هدف چیست؟

  • شما ممکن است فکر کنید ، همه موارد فوق – و این خوب است. اما به عنوان یک مبتدی کاملاً یادگیری Unreal Engine 4.
  • سیستم رندر در Unreal Engine 4 یک خط لوله کاملاً جدید DirectX 11 است که شامل سایه اندازی به تعویق افتاده است.یادگیری یک موتور بازی جدید به عنوان یک مبتدی کاملاً ترسناک است. بسیاری از آموزش ها ، مستندات و مشاوره در حال حاضر ارائه شده است اما نحوه شروع و ادامه یادگیری Unreal Engine 4 مشخص نیست. شما به جهات مختلف کشیده می شوید و سرانجام گیج و پریشان می شوید.من زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل ساختارهای لازم برای یادگیری یک موتور بازی از ابتدا کرده ام. آنچه در ابتدا باید بر آن تمرکز کنید و آنچه تا بعدا باید از آن اجتناب کنید چیست.

Starting Course

1
امتحان: موبایل / برنامه های بومی
25 سوال
2
Engine Target Audience

After Intro

1
Volta GPU for optimization.
14 Minutes

The Tensor Core GPU Architecture designed to Bring AI to Every Industry. Equipped with 640 Tensor Cores, Volta delivers over 100 teraflops per second (TFLOPS) of deep learning performance, over a 5X increase compared to prior generation NVIDIA Pascal architecture.

2
Deep Learning
4.0
4 از 5
6 امتیاز

جزییات امتیاز

5 ستاره
3
4 ستاره
0
3 ستاره
3
2 ستاره
0
1 ستاره
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
راهنمای دوچرخه جاده یا چگونه قهرمان شویم.
قیمت:
رایگان
Layer 1
ورود دسته بندی ها